Бренд

ТМ «Наш Сік» - це соки і нектари, виготовлені переважно з українських фруктів і овочів.

Фрукти і овочі для продукції ТМ «Наш Сік» вирощуються в екологічно чистих районах України. А у виробництві використовується багаторівневий контроль якості, починаючи з етапу відбору свіжої сировини і закінчуючи упаковкою готової продукції.

Історія створення бренду

У 2002 році на ринку Україні з'явився унікальний продукт – нова лінійка соків для всієї родини в білому пакеті. Він поєднав у собі найкраще з традицій виробництва дитячого харчування в СРСР і переваги, які дають сучасні пакувальні технології. Соки вироблялися тільки з вітчизняних фруктів і овочів за традиційними рецептурами і, відповідно, мали звичний, улюблений з «радянських» часів смак. Біла упаковка, що дозволила зробити продукт максимально доступним за ціною,була сприйнята українцями з вдячністю. Споживачі оцінили смак соків,співвідношення ціни і якості, завдяки чому продукт швидко став популярним.

З 2004 на ринку стали з'являтися продукти-імітатори, що використовували більш агресивну цінову політику. Відрізняти « прабатька » категорії – одеські соки – споживачеві ставало все складніше.

Щоб захистити українського споживача від підробок в 2009 р. був проведений ребрендинг - «сік в білому пакеті» став віднині називатися Наш сік, та його виробництво почалося на СП "Вітмарк-Україна", ТОВ.

У новій упаковці ми висловили тепле ставлення до своєї справи і те, що ми вкладаємо в неї. Руки, які тримають фрукти, на новій пачці символізують працю співробітників заводу і турботу про дбайливу передачу цінних властивостей вітчизняних фруктів і овочів споживачеві.