Логін:

Пароль:


Забули пароль? Реєстрація
Головна > Медіа > Новини  >  «Наш Сік» ОКЗДХ вийшов з новою рекламною кампанією

«Наш Сік» ОКЗДХ вийшов з новою рекламною кампанією

19.11.2009

У листопаді на українські телеканали вийшов рекламний ролик торгової марки «Наш Сік», який доносить основні цінності бренду - простоту, теплоту і доступність.

«Працюючи над створенням телевізійного ролика «Нашого Соку», ми намагалися, перш за все, передати всі ключові цінності бренду. Турбота, любов, увага до близьких людей, те, що є найголовнішим в кожній родині - все це реалізовано в простій, душевної, але цікавій анімаційній історії. Ми впевнені, що завдяки телевізійній кампанії на "Наш Сік» звернуть увагу ще більше людей. Ми хочемо, щоб між брендом і нашим споживачем виникли близькі відносини»- коментує мету телевізійної кампанії старший бренд-менеджер ТМ «Наш Сік» Тетяна Солтиком.

Ідея кампанії була запропонована і реалізована РА Лео Бернетт, підкріплена красивими ілюстраціями української художниці Молескі (Ганна Рисакова) і приємною музикою молодої команди з Харкова - групи PUR:PUR.

У перспективі будуть виходити ролики з новою сюжетною історією і новими героями.

< попередня наступна > повернутися до списку новин