Логін:

Пароль:


Забули пароль? Реєстрація
Головна > Медіа > Новини  >  Вітмарк-Україна та Leo Burnett Ukraine заново відкрили «Наш Сік»

Вітмарк-Україна та Leo Burnett Ukraine заново відкрили «Наш Сік»

07.06.2011

 З 1-го червня в ефірі українських телеканалів з’явилась нова робота Leo Burnett Ukraine для Вітмарк-Україна – ТВ-ролик торгової марки «Наш Сік».

Основною метою нової рекламної кампанії було підкреслення раціональних переваг «Нашого Соку»: відповідальності та традицій виробника дитячого харчування ОКЗДХ (Одеського заводу дитячого харчування).

Ключова ідея ролику – «Турбота з перших рук».
Головною героїнею ролика виступає мама, яка для здоров’я своєї родини обирає лише найкорисніше з українських продуктів. Для турботи про власну родину вона обирає «Наш Сік», адже вона – експерт з виробництва соків на заводі ОКЗДХ. І тому впевнена - сік, який п‘є її родина, виробляється з соковитих фруктів та овочів, вирощених на нашій землі.

Історія співпраці Вітмарк-Україна та Leo Burnett Ukraine нараховує вже більше двох років. У результаті їхньої співпраці з’явилися декілька рекламних кампаній для «Нашого Соку» та інших брендів ОКЗДХ.

Дивитися ролик

< попередня наступна > повернутися до списку новин