Логін:

Пароль:


Забули пароль? Реєстрація
Головна > Медіа > Новини  >  Нова комунікаційна платформа ТМ «Наш Сік»

Нова комунікаційна платформа ТМ «Наш Сік»

07.06.2013

Компанія Вітмарк-Україна розробила нову комунікаційну платформу для бренду «Наш Сік» - «Смак родом з дитинства».

Ключова ідея, з якою «Наш Сік» звертається до споживачів через новий рекламний ролик - це незмінно високу якість і смак справжнього соку.

Одеський завод дитячого харчування - легендарна марка радянського часу, коли завод був лідером виробництва соків та дитячого харчування в СРСР.

На цій продукції зросли кілька поколінь, а рецептура соків витримана в кращих традиціях і відповідає суворим стандартам (ДСТУ) того часу.

Новий ролик бренду наповнений близькими кожному спогадами про дитячі роки і смаку соку.

Адже смак «Нашого Соку» - як і у соків, які ми так любили в дитинстві! Нова рекламна кампанія стартує 8 червня на національних телеканалах.

< попередня наступна > повернутися до списку новин