Логін:

Пароль:


Забули пароль? Реєстрація
Головна > Медіа > Новини  >  «Наш Сік» Одеського заводу дитячого харчування збільшив силу бренду

«Наш Сік» Одеського заводу дитячого харчування збільшив силу бренду

06.04.2016
«Наш Сік» Одеського заводу дитячого харчування збільшив силу бренду

Торгова марка «Наш Сік» Одеського заводу дитячого харчування зміцнює позиції на українському ринку соків. Регулярне споживання ТМ «Наш Сік» зросло на 7 відсотків на кінець 2015 року.

За словами директора з маркетингу Компанії «Вітмарк-Україна» Дениса Барляєва, торгова марка «Наш Сік» прагне зберігати продукцію доступною для масового споживача, при цьому забезпечуючи традиційну та звичну для споживачів бездоганну якість соків та нектарів, а також відмінний смак.
«Ціна літра «Наш Сік» зросла у меншій пропорції, ніж інфляція споживчих цін на усі категорії товарів в Україні у 2015 році. Одною з наших переваг є власна переробка свіжих фруктів та овочів, що забезпечує більше 70% потреби компанії у сировині для виробництва соків, нектарів і фруктово-овочевих пюре. Обсяг власної переробки українських фруктів та овочів у нас становить 46 тис. тонн на рік. Високоякісна українська сировина дозволяє зробити продукцію дешевше і корисніше. На тлі зростання собівартості сировини та зниження об'ємної частки ринку на початку року через інфляцію, завдяки зваженій ціновій політиці компанії «Вітмарк-Україна», нам вдалося зберегти лояльність споживачів, та досягти за підсумками 2015 року високих показників знання та регулярного споживання торгової марки.
Давні традиції виробництва натурального продукту незмінної якості - основа міцної репутації Одеського заводу дитячого харчування - лідера ринку Радянського Союзу в області виробництва дитячого харчування. Це означає, що характеристики бренду, такі як натуральність - місцеві фрукти і власна заготівля та переробка, легендарна історія, лідерські традиції, висока якість, простота та доступність перевірені часом і кількома поколіннями найсуворіших експертів - нашими мамами та бабусями. «Наш Сік» був та залишається масовим і улюбленим мільйонами українських сімей», - говорить Денис Барляєв.
У заключному кварталі 2015 року, за даними аналітичного звіту компанії TNS, ТМ «Наш Сік» Одеського заводу дитячого харчування, що входить до компанії «Вітмарк-Україна» вдалося зміцнити позиції бренду.
Регулярне споживання «Наш сік» зросло на 7%. Крім того, дослідження вказує, що споживачі впевнено асоціюють бренд «Наш сік» з такими важливими для них характеристиками як соки на кожен день і лідер ринку.
Детальніше www.vitmark.com

 

< попередня наступна > повернутися до списку новин